Tvoríme konkurencie-schopné
WEBY a ESHOPY
na báze psychológie predaja
Psychológia predaja na webe?
Web je to isté ako váš predajca v kamennej predajni, len na internete. Ak chcete v kamennej predajni predať čo najviac, musíte svojho predajcu naučiť, ako zákazníka osloviť, ako mu porozumieť, zvýšiť priemernú cenu objednávky a zabezpečiť, aby čo najmenej zákazníkov obchod opustilo bez nakúpenia. Pekný výzor predajcovi nestačí, musí vedieť predávať!
S webom je to rovnako. Ak si necháte vytvoriť web/eshop amatérom, možno bude pekný (dnes je dostupných veľa pekných šablón), no nebude vedieť predávať. A práve to, aké popisy, farby, tlačidlá, nadpisy, štruktúru ponuky, menu, dôveryhodnostné prvky... na web umiestníte, rozhodne o tom, koľko % návštevníkov vášho webu tam reálne aj nakúpi. Práve tomu sa venuje psychológia predaja, ktorú máme v malíčku. :)

3 príklady, ktoré navždy zmenia váš pohľad na farby, tlačidlá a texty na webe

Zdroj štúdie: https://blog.hubspot.com/
Farba tlačidiel
Tento web vymenil farbu tlačidla. Úplne banálna zmena, ktorá trvá 1 minútu, no po tejto zmene na tlačidlo kliklo priemerne až o 21% ľudí viac. Niekedy by ste neverili, ako zmena kontrastu a farieb na webe ovplyvní správanie.
Výsledok: +21%
Zdroj štúdie: https://vwo.com/
Zobrazenie produktov
Tento slovenský eshop pri testovaní upravil zobrazenie produktov. Miesto pôvodnej verzie s malým obrázkom a textom v kategórií zmenil zobrazenie na samotný zväčšený obrázok. Vo výsledku si produkty zobrazilo o 9,46% viac návštevníkov.
Výsledok: +9,46%

Zdroj štúdie: https://blog.hubspot.com/
Nadpisy
V treťom príklade vidíte zmenu nadpisu a podnadpisu v ponuke. Aký výsledok to v testovaní spôsobilo? Po tejto zmene sa na webe zaregistrovalo priemerne o 38% ľudí viac. Texty dokážu na weboch zázraky.
Výsledok: +38%
My vieme, aké texty, farby, tlačidlá, či ponuka je najvhodnejšia pre váš web
Ako ste mohli vidieť v 3 príkladoch vyššie, len obyčajná zmena nadpisu, textu v tlačidle a farba v tlačidle dokázala ovplyvniť mieru konverzie spolu o 68%. Len si predstavte, akú predajnú silu bude mať váš web oproti konkurenčnému, ak podľa týchto poznatkov postavíme celý web na mieru a do každého prvku na vašom webe zapojíme naše 8 ročné skúseností s A/B testovaním, psychlógiou predaja a webovou analytikou.
Vybudujeme vám online predajcu, ktorý zákazníka osloví správnym nadpisom, správnou štruktúrou ponuky podľa UX/UI designu mu zobrazíme produkt, ktorý hľadá, podľa psychológie predaja vytvoríme popis produktov, do ktorých sa zákazník s chuťou začíta a použitím správnych kontrastných prvkov a najefektívnejším predajným procesom sa postaráme o to, aby zákazník u vás nakúpil a opakovane sa vracal.
Čo sme už vytvorili?
Pozrite si webstránky a eshopy z našej dielne
www.quickmenu.sk: Tvorba prezentačnej stránky pre softvér s mierou konverzie až 6%, 1. pozícia v Google na kľúčové slovo "bezkontaktné QR menu!"
www.pinkasistent.sk: Od nuly sme navrhli predaj video kurzu cez funnel, vytvorili sme kompletný obsah a spustili reklamu, kde sme za každé 1 investované euro získali 6€ v zisku!
www.creativum.sk: Naša vlastná stránka zameraná na predaj animovaných videí s rekordnou mierou konverzie a s 1. pozíciou v Google na slovné spojenie "animované video."
www.secretpack.sk: Tvorba špeciálneho eshopu podľa design manuálu na tajomné balíčky.
www.influa.sk: Vymysleli sme koncept online prezentácie pre jedinečnú marketingovú agentúru na našom trhu. Až 21% celkových oslovených podnikov po prezretí stránky odpísalo.
www.tuningwebu.sk: Náš partnerský projekt, ktorého cieľom bolo vytvoriť obsah, ktorý majiteľov webov motivuje používať A/B testing. Miera konverzie 12% a 50 klientov za 1 týždeň!
www.royalrose.sk: Eshop zameraný na predaj darčekových predmetov. Aj pri najvyšších cenách na SK trhu sme pokorili mieru konverzie 5% a získali 370% návratnosť z reklamy.
www.chatavyhnana.sk: Renovácia starého webu po 15 rokoch s kompletnou tvorbou obsahu.
Základné prvky našich webov:
Nadpriemerná rýchlosť
Základné SEO
Správna navigácia ponuky podľa UX/UI
Prepojenie na soc. siete
Online chat
Zľavové kupóny
Riadenie skladu
Pútavý obsah
Platobná brána
GDPR friendly
Obchodné podmienky
Správny objednávkový proces
Tvorba správnych kategórií
Grafika a fotografie od A po Z
Upsell a crossell v košíku
Email marketing
Nízka miera odchodov
Nastavenie dopravy
Vysoká miera konverzie
Nenáročné technické riešenie
Web alebo eshop od nás je na najvyššej profesionálnej úrovni, a tak obsahuje všetko, čo poriadna webstránka musí obsahovať. Ak máte samozrejme špeciálne požiadavky, môžeme ich do webu zapracovať.
Cenová ponuka do 24 hodín
*Odoslaním formulára súhlasíte so spracovaním osobných údajov. Všetky údaje budú použité len na vyriešenie Vášho dotazu a vytvorenie nezáväznej cenovej ponuky podľa obchodných podmienok. Údaje spracúvava firma ADAM - Miloš Janečko, IČO: 34575057.
Kontakt
Fakturačné údaje
Firma: ADAM - Miloš Janečko
Adresa: Hviezdoslavova 13,
053 61 Spišské Vlachy
IČO: 34575057
IČ DPH: SK1020027162