Pre firmy, ktoré chcú 4x ziskovejšiu reklamu a 10x väčší dosah videí
Vytvoríme vám reklamné UGC video, na ktoré kliká 4x viac zákazníkov a ktorému dôveruje o 92% viac ľudí
Najnovšie prieskumy ukazujú, že obrázky v reklame sú MŔTVE. Existuje však typ videa, na ktoré v reklame kliká 4x viac ľudí, ktorému dôveruje o 92% viac zákazníkov, ktoré má priemerne o 50% nižšie náklady na kliknutie a ktoré ovplyvňuje nákupné rozhodnutie 79% ľudí. Reč je o UGC videu, ktoré totálne od základov prekope výsledky vašej reklamy.
Chcete nezáväznú ponuku?
Aktuálne máme plnú kapacitu, avšak ak máte záujem o UGC video, skúste napísať do tejto skupiny na Facebooku, kde je cez 90 UGC tvorcov, ktorí si prešli našimi kurzami. Stačí, ak do skupiny napíšete, pre aký produkt potrebujete video a rôzni ľudia vás už budú kontaktovať s cenovou ponukou.
Ako vyzerá UGC video v praxi?
Nižšie nájdete ukážky UGC videí našich tvorcov. Na vyžiadanie vám vieme poskytnúť aj iných hercov/herečky, ktorí sa venujú tvorbe UGC videí. Stačí nás kontaktovať.
Čo je to "UGC" a ako vám môže raketovo zvýšiť predaje?
UGC video je skratka pre "User Generated Content," čo znamená natívny obsah vytvorený samotnými používateľmi (napr. krátky vlog, ukážka používania produktu, recenzia produktu, rozbalenie, návod...).
Ľudí dnes nezaujíma profi reklama. Ľudia chcú vidieť autentické ukážky toho, ako iný človek používa váš produkt a ako je s ním spokojný. A presne to je UGC video. Prieskum zverejnený na Nielsen ukázal, že práve UGC natívnemu videu verí až o 92% VIAC ľudí, než profesionálnemu videu.
Podľa prieskumu na Nosto až 90% spotrebiteľov tvrdí, že autentickosť je dôležitá pri rozhodovaní o tom, ktoré značky sa im páčia a kde nakupujú. A keďže UGC video je amatérske, autentické video, kde prezentujúci nepoužíva profi kameru za 5000€, ale často video točí u seba doma na mobil a autenticky hodnotí alebo používa váš produkt, tomu viac ľudí dôveruje a viac ľudí následne aj nakupuje.
Keďže UGC video pôsobí dôveryhodnejšie a autentickejšie, odzrkadlí sa to aj v reklamných štatistikách. Nový prieskum od spoločnosti Shopify ukázal, že ak použijete UGC video v reklame, na reklamu klikne až 4x viac ľudí. A nielenže takáto reklama zaujme 4x viac ľudí, priemerne má takáto reklama podľa toho istého zdroja asi o 50% nižšiu cenu za klik.
Dostať z reklamy na web asi 4x viac ľudí a to všetko pri polovičných nákladoch na reklamu, to znie ako mokrný sen podnikateľov. A to úplne najlepšie je, že takéto UGC video stojí často 10-20x menej, než vytvorenie profi reklamného videa. Napríklad naši tvorci, ktorí s nami spolupracujú, pre vás vedia natočiť takéto UGC video už za menej, ako 100€. Ak používate reklamu na predaj vašich produktov, no nepoužívate v nej UGC video, zbytočne vyhadzujete peniaze von oknom.
PREČO UGC VIDEO?
4X VYŠŠIE CTR A O 50% NIŽŠIE CPC!
Nový prieskum od spoločnosti Shopify ukázal, že UGC video má 4x väčšie CTR, teda % ľudí, ktoré na reklamu klikne a že takéto video má v reklame až o 50% nižšiu cenu za klik v porovnaní s profi videom.
O 92% VYŠŠIA DÔVERA U ĽUDÍ
Prieskum zverejnený na Nielsen ukázal, že práve UGC natívnemu videu verí až o 92% viac ľudí, než profesionálnemu videu.
O 9,8X ÚČINNEJŠIE PRI ROZHODOVANÍ O NÁKUPE, NEŽ INFLUENCERI
Podľa prieskumu na Nosto zákazníci považujú UGC pri rozhodovaní o nákupe za 9,8-krát účinnejší, než obsah od influencerov alebo samotnej firmy.
79% ĽUĎOM OVPLYVŇUJE NÁKUPNÉ ROZHODNUTIE
Podľa prieskumu na Nosto až 79% opýtaných ľudí tvrdí, že UGC výrazne ovplyvňuje ich nákupné rozhodnutie.
TVORBA UGC VIDEA NA KĽÚČ
Všetko od A po Z nechajte na nás. My a náš 7-členný tím denne sleduje štatistiky a trendy. Presne vieme, akou vetou sa video má začať, aby zaujalo pozornosť v prvej sekunde. Presne vieme, aké prostredie a pozadie je pre zákazníkov najdôveryhodnejšie. A tak isto vieme, ako video pútavo zostrihať a akú hudbu zvoliť, aby ho dopozeralo do konca čo najviac ľudí. Vy dodajte produkt, my dodáme trendové video, ktoré nakopne vaše predaje.
Čo všetko obsahuje tvorba UGC videa?
- Konzultácia (čo chcete, aká je vaša predstava, čo vám odporúčame my, čo je trendy vo vašej oblasti, čo používa vaša konkurencia...).
- Herec/herečka podľa vášho želania (aktuálne máme v tíme 7 skúsených a talentovaných tvorcov s bohatými skúsenosťami).
- Príprava scenáru na báze psychológie predaja s úvodom (návnadou), ktorý ihneď zákazníka dostane do deja a motivuje ho dopozerať video do konca.
- Zohľadňujeme trendy a štatistiky sledovania videí, či algoritmus sociálnych sietí, čomu prispôsobujeme dĺžku, hudbu, či štýl videa.
- Titulky, nakoľko výrazne zvyšujú mieru dopozerania videa a zlepšujú dosah.
- Profi strih a editácia videa s cieľom zaujať zákazníka a vtiahnuť ho do príbehu používania produktu.