Predajné FUNNELY
marketingový lievik a predajná stratégia
Funnel, resp. predajný lievik je inými slovami komplexná predajná stratégia, ktorá zahŕňa všetky kroky zákazníka, od prvého zoznámenia, cez vybudovanie dôvery, získanie kontaktu, až po predstavenie produktov/služieb a opakovaný nákup. Predajný lievik je pokročilá stratégia podľa psychológie predaja, ktorá berie ohľad na všetky kroky a prekážky, ktoré má zákazník pred tým, než u vás nakúpi. Tvorí predajný model, v ktorom je navrhnutých niekoľko logických krokov, ako urobiť zo studeného kontaktu (človeka, ktorý vidí prvý krát vašu reklamu) verného zákazníka, ktorý u vás nakupuje opakovane. My vám takýto predajný funnel navrhneme na kľúč.
Váš web je ako Váš predajca v kamennej predajni, len online
Ak chcete v kamennej predajni predať čo najviac, musíte svojho predajcu naučiť, ako zákazníka osloviť, ako mu porozumieť, zvýšiť priemernú cenu objednávky a zabezpečiť, aby čo najmenej zákazníkov obchod opustilo bez nakúpenia. Pekný výzor predajcovi nestačí, proste musí vedieť predávať!
S webom je to rovnako. Ak si necháte vytvoriť web/eshop amatérom, možno bude pekný (dnes je dostupných veľa pekných šablón), no nebude vedieť predávať. A práve to, aké texty, farby, tlačidlá, funkcie, obrázky, štruktúru... zvolíte, rozhodne o tom, koľko % návštevníkov vášho webu tam reálne aj nakúpi. Práve tomu sa venuje psychológia predaja, podľa ktorej tvoríme weby/ehopy. 🙂
3 príklady, vďaka ktorým si uvedomíte, že vôbec nie je jedno, ako Váš web vyzerá
Zdroj štúdie: https://blog.hubspot.com/
Farba tlačidiel
Táto firma vymenila farbu tlačidla na webe. Úplne banálna zmena, ktorá trvá pár sekúnd, no po tejto zmene na tlačidlo kliklo priemerne až o 21% ľudí viac. Niekedy by ste neverili, ako zmena kontrastu a farieb na webe ovplyvní správanie. Dôležité prvky na webe musia byť výrazné a v správnej časti webu.
Výsledok: +21%
Zdroj štúdie: https://vwo.com/
Zobrazenie produktov
Tento slovenský eshop pri testovaní upravil zobrazenie produktov. Miesto pôvodnej verzie s malým obrázkom a textom v kategórií zmenil zobrazenie na samotný zväčšený obrázok. Vo výsledku si produkty zobrazilo o 9,46% viac návštevníkov. Fotky produktov musia byť výrazné a čo najväčšie. Nie je jedno, ako sú zobrazené produkty vo vašom eshope.
Výsledok: +9,46%
Zdroj štúdie: https://blog.hubspot.com/
Nadpisy
V treťom príklade vidíte zmenu nadpisu a podnadpisu v ponuke. Aký výsledok to v testovaní spôsobilo? Po tejto zmene sa na webe zaregistrovalo priemerne o 38% ľudí viac. Texty dokážu na weboch zázraky a vôbec nie je jedno, aký nadpis na vašom webe zvolíte. Nehovoriac o popisoch.
Výsledok: +38%
My vieme, aké texty, farby, tlačidlá, či ponuka je najvhodnejšia pre váš web
Ako ste mohli vidieť v 3 príkladoch vyššie, len obyčajná zmena nadpisu, textu v tlačidle a farba v tlačidle dokázala ovplyvniť mieru konverzie spolu o 68%. Len si predstavte, akú predajnú silu bude mať váš web oproti konkurenčnému, ak podľa týchto poznatkov postavíme celý web na mieru a do každého prvku na vašom webe zapojíme naše 8 ročné skúseností s A/B testovaním, psychlógiou predaja a webovou analytikou.
Vybudujeme vám online predajcu, ktorý zákazníka osloví správnym nadpisom, správnou štruktúrou ponuky podľa UX/UI designu mu zobrazíme produkt, ktorý hľadá, podľa psychológie predaja vytvoríme popis produktov, do ktorých sa zákazník s chuťou začíta a použitím správnych kontrastných prvkov a najefektívnejším predajným procesom sa postaráme o to, aby zákazník u vás nakúpil, opakovane sa vracal a do košíka si ideálne hodil ešte nejaký doplnkový produkt. 🙂
Čo sme už vytvorili?
Pozrite si webstránky a eshopy z našej dielne
www.quickmenu.sk: Tvorba webstránky, ktorej cieľom je predať softvér. Miera konverzie až 5%, 1. pozícia v Google na kľúčové slovo "bezkontaktné QR menu!" a ďalších 5 súvisiacích fráz.
www.pinkasistent.sk: Web zameraný na predaj služieb virtuálnej asistentky. Kompletná tvorba obsahu a stratégie. Aktuálne 2. pozícia v Googli na kľúčové slovo "virtuálna asistentka."
www.pinkasistent.sk/vip-club: Kompletná tvorba online kurzu cez funnel, rekordná miera konverzie cez 6% a ROAS až 7! Jeden z najúspešnejších online kurzov na SK trhu aktuálne.
www.creativum.sk: Naša vlastná stránka zameraná na predaj animovaných videí s krásnou mierou konverzie a s 1. pozíciou v Google na slovné spojenie "animované video."
www.tuningwebu.sk: Náš partnerský projekt, ktorého cieľom bolo vytvoriť obsah, ktorý majiteľov webov motivuje používať A/B testing. Miera konverzie 6,3% a 50 klientov za 1 týždeň!
www.chatavyhnana.sk: Renovácia starého webu po 15 rokoch s kompletnou tvorbou obsahu, copywriting, popis konkurenčných výhod a s prepojením na rezervačný systém Megaubytovanie.
www.strechylk.sk: Firemná stránka pre stavebnú firmu, ktorej cieľom je odprezentovať doterajšie ukážky prác a získať dôveru u zákazníkov.
www.duncocase.sk: Automatizovaný eshop napojený na dodávateľa (dropshipping), kompletné nastavenie, stratégia a zautomatizovanie objednávok.
www.adam-podlahy-dvere.sk: Internetový katalóg na prezentáciu produktov firmy, 2. miesto v Googli na "podlahy Spišská Nová Ves."
Základné prvky našich webov:
Nadpriemerná rýchlosť
Základné SEO
Správna navigácia ponuky podľa UX/UI
Prepojenie na soc. siete
Online chat
Zľavové kupóny
Riadenie skladu
Pútavý obsah
Platobná brána
GDPR friendly
Obchodné podmienky
Správny objednávkový proces
Tvorba správnych kategórií
Grafika a fotografie od A po Z
Upsell a crossell v košíku
Email marketing
Nízka miera odchodov
Nastavenie dopravy
Vysoká miera konverzie
Nenáročné technické riešenie
Copywriting na báze psychológie
Napojenie na Google Analytics
Ľahká editácia v budúcnosti
Overený objednávkový proces
Poradenstvo a zaučenie po dodaní
Cenník
Jednoduchá informačná webstránka
Klasický prezentačný web bez nejakých špeciálnych funkcií. Často ide o 1-stránkový web, kde zákazníkom predstavíte svoje služby, predstavíte sa kto ste, čo robíte, pridáte ukážky svojej práce a na konci stránky bude kontaktný formulár. Príklad: www.strechylk.sk.
|
390€ |
Pokročilá informačná webstránka
Tiež ide o jednoduchý web, avšak tentokrát s pokročilými funkciami, ako môže byť napríklad rezervačný systém, čo môžu využívať napríklad tréneri, barberi, penzióny... Môžu to byť aj iné dodatočné funkcie. Príklad: www.chatavyhnana.sk.
|
490€ |
Malý eshop (do 100 produktov)
Klasický internetový obchod s produktami, košíkom, objednávkovým procesom... V cene eshopu je všetko, čo k tomu potrebujete, t.j. riadenie skladu, analytika, zoznam zákazníkov, objednávok, automatické emaily... Príklad: www.duncocase.sk.
|
690€ |
Veľký eshop (nad 100 produktov)
Klasický internetový eshop - obsahuje všetko, čo položka vyššie. V tejto cene ale ide o väčší eshop s väčším počtom produktov.
|
790€ |
*Ceny sú orientačné a cenu môže ovplyvniť veľa faktorov (napojenie na účtovný systém, fotenie produktov, tvorba popisu pre každý produkt...), preto pre finálnu cenovú ponuku nás kontaktujte a napíšte všetky požiadavky, ktoré máte.
Cenová ponuka do 24 hodín
*Odoslaním formulára súhlasíte so spracovaním osobných údajov. Všetky údaje budú použité len na vyriešenie Vášho dotazu a vytvorenie nezáväznej cenovej ponuky podľa obchodných podmienok. Údaje spracúvava firma ADAM - Miloš Janečko, IČO: 34575057.
Kontakt
Fakturačné údaje
Firma: ADAM - Miloš Janečko
Adresa: Hviezdoslavova 13,
053 61 Spišské Vlachy
IČO: 34575057
IČ DPH: SK1020027162